Kategórie

výrobcovia

spolahlivy

Čítaj viac

OBJEDNÁVANIE TOVARU

  Tovar je možné objednať cez eshop, telefonicky, faxom alebo emailom. Na objednanie tovaru majú právo všetci registrovaný zákazníci. Registrácia je bezplatná. Zákazník musí v registrácii pravdivo uviesť potrebné údaje. Pri kúpe tovaru klikne na „Pridať do košíka“ , potom prejde až na spôsob platby a odošle objednávku. Spätne Vám príde kópia s dátumom dodania a spôsobe dodania na emailovú adresu, ktorú ste uviedli.

Ceny tovaru sú označené v rubrike „Cena“. V prípade zmeny internetovej ceny sa cena nemení pri dodaní tovaru, platí cena z objednávky. Uvedené ceny sú vrátane DPH.

PLATBY ZA TOVAR

Akceptujeme nasledovné spôsoby platby:

1, Dobierka- platba pri preberaní zásielky na pošte alebo priamo u kuriéra GLS

2, Prevod na účet- po prijatí objednávky Vám pošleme email s potrebnými údajmi na bezhotovostný prevod. Dodávka tovaru bude zrealizovaná až po prijatí platby na náš účet.

3, Nákup na splátky Quatrom. 

DODANIE TOVARU

Tovar je dodávaný k zákazníkovi v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možnostiach predávajúceho. Termín dodania tovaru je obvykle 1-3 dni od potvrdenia objednávky. V prípade inej dodacej doby bude kupujúci neodkladne informovaný. Miesto odberu je dané kupujúcim. Dopravu na adresu zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom obsahuje vždy daňový doklad, prípadne návod na použitie alebo záručný list. Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v mieste, ktoré uviedol v objednávke. Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru, ktoré vznikli doručovateľskou spoločnosťou.

PLATBA ZA PREPRAVU:

  • objednávka do 69 € = 4,22 € prepravné

  • objednávka od 69 € do 99 € = 3,10 prepravné

  • objednávka nad 99 € = bez poplatku

 

PREPRAVA

 Doručenie v pracovných dňoch (8-18 hod). Tesne pred dodaním Vás môže kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar môžete platiť bankovým prevodom vopred na náš účet alebo dobierkou.

 Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu, tovar môžete prevziať, ale je nutné uviesť výhrady do prepravného listu. Okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrite a skontrolujte kompletnosť balenia, v prípade poškodenia tovaru alebo neúplnosti zásielky túto skutočnosť nahláste na našich telefónnych číslach alebo emailovej adrese. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku, prípadne neúplnosť zásielky po podpise prepravného listu, ktoré

nebudú nahlásené ihneď, najneskôr do 12 hodín nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!

 Tovar si môžete prevziať i osobne v našom sklade v Prievidzi a Žiline, a to po predchádzajúcej telefonickej dohode.

 

Pri objednávke do zahraničia predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahraničia je platbu nutné zrealizovať vopred, na základe predávajúcim zaslanej proforma faktúry.

 

REKLAMÁCIA

 Na tovar sa vzťahuje záruka podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z. z.  

Postup pri reklamácii:

1) informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom

2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu

3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie a vašu adresu

4) priložte k zásielke kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode

(faktúry).

 Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a sa s vami dohodneme na rýchlom vyriešení problému. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Reklamačná doba začína plynúť dňom, kedy predajca zásielku s reklamáciou prevzal a končí dňom, kedy predajca zásielku s vyreklamovaným tovarom odoslal (rozhoduje pečiatka podacej pošty). Poštovné a balné predajca nevracia, rovnako ani poplatky na doručenie reklamovaného tovaru. Za prípadnú stratu zásielky reklamovaného tovaru smerom od zákazníka k predajcovi predajca nezodpovedá. Predajca nenesie zodpovednosť za vady spôsobené nesprávnym skladovaním výrobku a na poškodenie zavinené doručovateľom. Upozornenie: viditeľne poškodený tovar nepreberajte!